Noutăți - Scoala Gimnaziala Cristian Sibiu

+40 269 579 708
secretariat@scoalacristiansibiu.ro
Du-te la conținut
Noutăți
Organizare concurs de angajare - Noiembrie 2024
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRISTIAN, cu sediul în Cristian, str. V, nr. 8, județul Sibiu, e-mail sc.cristian@yahoo.com, tel./fax 0269/579708, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de Îngrijitor la Școala Gimnazială Cristian, 1 normă, pe perioadă nederminată.
Concursul constă în probă scrisă, probă practică și probă interviu care se vor organiza la nivelul instituției, conform calendarului:

- Proba scrisă: data de 25 Noiembrie 2024, ora 9:00
 
- Proba practică: data 26 Noiembrie 2024, ora 9:00
 
- Proba interviu: data 26 Noiembrie 2024, ora 12:00


Rezultatul selecției dosarelor    


CALENDAR
 privind organizarea concursului de ocupare a postului vacant de îngrijitor, 1 normă
 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRISTIAN
Locația: str. V, nr. 8, Cristian, județul Sibiu
Adresa web: https://www.scoalacristiansibiu.ro/
Dosarele se depun la secretariatul Școlii Gimnaziale Cristian

NOTĂ: Se vor prezenta la proba scrisă, candidații ale căror dosare au fost admise. Se vor prezenta la proba practică și apoi la interviu, candidații admiși în urma probei scrise.

.Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor:
- Studii: minim studii gimnaziale;
- Vechime în muncă – nu necesită;
- Abilități de relaționare/comunicare cu întreg personalul unității de învățământ, părinți, elevi, preșcolari;
- Disponibilitate pentru organizarea programului de lucru în funcție de interesul unității de învățământ;
- Abilități pentru munca în echipă;
- Aptă din punct de vedere medical, corespunzător postului de îngrijitor și lucrul cu copiii.

Atribuții specifice postului: conform fișei postului

DOSARUL DE ÎNSCRIERE la concurs va conține, conform art. 35 din H.G. nr. 1336/2022 următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs, adresată conducătorului unității de învățământ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau,  o adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă/meserie (până la 01.01.2011) şi/sau raport per salariat din REVISAL care să ateste vechimea în muncă (după 01.01.2011), în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Notă: Dosarele vor avea și un OPIS care va cuprinde toate documentele din dosar.
Bibliografie:
1. Legea sănătății și securității în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare;
– Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat; - Răspunderea disciplinară (ART. 247 – ART. 252);
3. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată – Capitolul II, Secțiunea 1 și Secțiunea 6;
4. Legea nr. 477 / 2004 – privind codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice:
– Cap.II – Norme generale de conduită profesională a personalului contractual, art.7.
5. Ordinul M.S. nr. 119/2014 privind normele de igienă – Capitolul VI, art. 50.

Tematica pentru concurs:
- Noțiuni fundamentale de igienă;
- Reguli de efectuare a curățeniei în instituțiile de învățământ;
- Metode de dezinfecție și dezinsecție;
- Securitate și sănătate în muncă și P.S.I.
- Răspunderea disciplinară;
- Instrucțiuni proprii de securitate și sănătate în muncă pentru îngrijitoare curățenie;
- Codul de conduită a personalului contractual.


Note:
  • Dosarele complete se vor depune la sediul Școlii Gimnaziale Cristian, str. V, nr. 8, loc. Cristian, tel./fax 0269/ 579708, în perioada 01.11.2024 – 15.11.2024, între orele 8:00-15:00.
  • Actele depuse în dosarul de concurs vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către directorul unității; dosarul de concurs se înregistrează în instituție.
  • Concursul se organizează la sediul Școlii Gimnaziale Cristian, conform calendarului.
  • Proba practică se va desfășura în clădirile unității de învățământ.

Relații suplimentare – la secretariat, sediul școlii, persoană de contact: secretar, Camelia Murgulet,
tel./fax. 0269/579708, e-mail: sc.cristian@yahoo.com.

TICHETE SOCIALE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2024 – 2025
ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL PENTRU ACORDAREA
TICHETELOR SOCIALE
AN ȘCOLAR 2024-2025
1.   Cerere-tip (formular de la secretariatul unității)
2.   Copii după C.I. părinți/ tutori/ reprezentanți legali;
3.   Copii după CERTIFICATELE de NAȘTERE pentru toți copiii aflați în în întreținerea familiei;
 
SE DEPUN COPII DUPĂ DOCUMENTELE PERSOANELOR DE LA PUNCTELE 2, 3 CARE VOR FI TRECUTI IN CERERE.
!!!! Soțul, soția, copiii aflați în întreținere care locuiesc și se gospodăresc împreună;
Se asimilează termenului de familie și persoana singură cu copii aflați în întreținere, care locuiesc și se gospodăresc împreună.
 
PRECIZĂRI:
CINE POATE DEPUNE DOSARUL?
GRĂDINIȚĂ:
La ciclul preșcolar venitul lunar este de 692/ pe membru de familie, raportat la luna IULIE 2024.
 
PRIMAR SI GIMNAZIU
La ciclul primar si gimnazial venitul lunar este de 1850/ pe membru de familie, raportat la luna IULIE 2024.
 
ESTE INTERZIS FALSUL IN DECLARAȚII

TERMEN PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR
09 septembrie - 03 octombrie 2024
  
interval orar:
Luni/ miercuri: - 08:00-11:00
Marți/joi: - 11.00 – 14.00
 
Se va respecta cu strictețe intervalul comunicat.
CRITERII DE ACORDARE A BURSELOR SCOLARE ANUL ȘCOLAR 2024 – 2025
Extras din ORDIN 5518/11.07.2024

TIPURI DE BURSĂ PENTRU ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE CRISTIAN, conform ORDIN nr. 5518/11.07.2024:
Art. 1. — (1) Elevii de la cursurile cu frecvență de zi din învățământul preuniversitar de stat obligatoriu, nivel gimnazial și liceal, beneficiază, după caz, de următoarele tipuri de burse:
a) bursă de excelență olimpică I;
b) bursă de excelență olimpică II;
c) bursă de merit;
d) bursă de reziliență;
e) bursă socială;
f) bursă tehnologică.
(2) Elevii înscriși la cursurile cu frecvență din învățământul preuniversitar de stat, nivel primar, beneficiază de burse sociale.
PRECIZĂRI:
Numărul burselor de merit cumulate cu numărul burselor de reziliență se acordă pentru minimum 30% din elevii din fiecare clasă de gimnaziu și liceu, inclusiv învățământ profesional și dual, dintr-o unitate de învățământ preuniversitar.

BURSELE DE MERIT:
(2) Bursele de merit se acordă după cum urmează:
a) elevilor din fiecare clasă de gimnaziu și liceu dintr-o unitate de învățământ preuniversitar, mai puțin elevii din clasa a V-a și elevii din clasa a IX-a, cu medii generale pe anul școlar anterior egale sau mai mari de 9,50; în situația în care prin aplicarea procentului de 30% nu sunt cuprinși toți elevii cu medii generale anuale mai mari sau egale cu 9,50, lista va fi extinsă pentru a-i cuprinde și pe aceștia;
b) elevilor din fiecare clasă a V-a dintr-o unitate de învățământ preuniversitar, cu media primelor două intervale de învățare din anul școlar în curs mai mare sau egală cu 9,50; în situația în care prin aplicarea procentului de 30% nu sunt cuprinși toți elevii cu medii mai mari sau egale cu 9,50, lista va fi extinsă pentru a-i cuprinde și pe aceștia;

BURSELE DE REZILIENȚĂ:
3) Bursele de reziliență se acordă după cum urmează:
a) elevilor de gimnaziu și liceu, inclusiv învățământ profesional și dual, care au obținut cel puțin media generală 7 în anul școlar anterior celui în care se acordă bursa, în ordinea descrescătoare a mediilor generale, mai puțin elevii din clasa a V-a și elevii din clasa a IX-a;
 
b) elevilor din fiecare clasă a V-a dintr-o unitate de învățământ preuniversitar, cu media primelor două intervale de învățare din anul școlar în curs mai mare sau egală cu 7, în ordinea descrescătoare a mediilor;
d) elevilor cu afecțiuni oncologice și/sau cronice școlarizați, pentru o perioadă mai mare de 4 săptămâni, în cadrul „Școlii din Spital” sau la domiciliu, în anul școlar următor în unitatea de învățământ la care au fost înmatriculați anterior.

BURSA SOCIALĂ – VENIT MEDIU LUNAR
PRECIZĂRI:
Conform Art. 10, lit. a din ORDIN Nr. 5.518/2024:
Bursa socială pentru venit mediu lunar se acordă elevilor proveniți din familii care realizează un venit mediu net lunar pe membru de familie, supus impozitării, pe ultimele 12 luni anterioare cererii, mai mic de 50% din salariul minim net pe economie; se va lua în calcul salariul minim net pe economie în vigoare la data depunerii cererii;
Conform Art. 11, din ORDIN Nr. 5.518/2024:
”La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile nete realizate de membrii familiei, supuse impozitării. Prin venituri nete se înțelege totalitatea sumelor primite/realizate de persoana singură, respectiv de fiecare membru al familiei, conform Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.”
BURSA SOCIALĂ / VENIT MEDIU LUNAR – 1181,5 LEI/pe membru familie
 
DOCUMENTE:
1.    Cerere tip a părintelui/reprezentatului legal;
2.    Declaraţie pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent, obţinute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitării;
3.    Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei;
4.    Documente doveditoare ale componenţei familiei:
                             a.      certificatele de naştere ale copiilor sub 14 ani;
                             b.      actele de identitate ale persoanelor care au peste 14 ani;
                             c.      acte referitoare la starea civilă de la momentul depunerii cererii;
                             d.      certificatul de divorţ şi convenţia notarială încheiată în cadrul procesului de divorţ cu copii minori;
                             e.      sentinţă judecătorească din care să rezulte stabilirea domiciliului copilului/copiilor la unul dintre părinţi;
                              f.       certificat de deces;
                             g.      decizia instanţei de menţinere a stării de arest;
                             h.      raport de anchetă socială în cazul părinţilor dispăruţi, după caz.
 
BURSA SOCIALĂ – MEDICALĂ
(5) Acordarea burselor sociale pentru motive medicale se face pe baza certificatului de încadrare în grad de handicap sau a certificatului eliberat de medicul specialist (tip A5), cu luarea în evidență de către medicul de la cabinetul școlar/medicul de familie — acolo unde nu există medic școlar.
DOCUMENTE:
1. Cerere tip a părintelui/reprezentatului legal;
2. Copie după certificatul de naștere al copilului sub 14 ani;
3. Copie după actul de identitate al părintelui/ reprezentant legal;
4. Certificatul de încadrare în grad de handicap/certificatul eliberat de medicul specialist (tip A5);

BURSA SOCIALĂ – MONOPARENTALĂ
DOCUMENTE:
1. Cerere tip a părintelui/reprezentatului legal;
2. Declaraţie pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent, obţinute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitării;
3. Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei;
4. Documente doveditoare ale componenţei familiei:
                             a. certificatele de naştere ale copiilor sub 14 ani;
                             b. actele de identitate ale persoanelor care au peste 14 ani;
                             c. acte referitoare la starea civilă de la momentul depunerii cererii;
                             d. certificatul de divorţ şi convenţia notarială încheiată în cadrul procesului de divorţ cu copii minori;
                             e. sentinţă judecătorească din care să rezulte stabilirea domiciliului copilului/copiilor la unul dintre părinţi;
                              f. certificat de deces;
                             g. decizia instanţei de menţinere a stării de arest;
                             h. raport de anchetă socială în cazul părinţilor dispăruţi, după caz.
 
BURSA SOCIALĂ (orfani) - pentru elevii cu unul sau ambii părinţi decedaţi şi elevi asupra cărora a fost instituită o măsură de protecţie specială, respectiv plasamentul/plasamentul de urgenţă
  1. Cerere tip;
  2. Certificatele de naştere ale copiilor sub 14 ani;
  3. Actele de identitate ale persoanelor care au peste 14 ani;
  4. Acte referitoare la starea civilă de la momentul depunerii cererii;
  5. Certificatul de divorţ şi convenţia notarială încheiată în cadrul procesului de divorţ cu copii minori;
  6. Sentinţă judecătorească din care să rezulte stabilirea domiciliului copilului/copiilor la unul dintre părinţi;
  7. Certificat de deces;
  8. Decizia instanţei de menţinere a stării de arest;
  9. Raport de anchetă socială în cazul părinţilor dispăruţi, după caz.

BURSĂ PENTRU MAMELE MINORE
 DOCUMENTE:
1.    Cerere tip a părintelui/reprezentatului legal;
2.    Actul de identitate al părintelui;
3.    Certificatul de naștere pentru copilul/copiii aflat/aflați în întreținerea mamei minore;
 
TERMEN LIMITĂ DE DEPUNERE A DOSARELOR DE BURSĂ:  3 OCTOMBRIE 2024
RECHIZITE ȘCOLARE anul școlar 2024-2025
Criterii de acordare a rechizitelor şcolare:
    -Se acordă rechizite şcolare, elevilor care sunt înscrişi în unitatea de învăţământ la cursuri de zi - nivel primar şi gimnazial, şi care sunt în întreţinerea familiilor al căror venit mediu net lunar pe membru de familie, realizat în luna iulie a fiecărui an, este de maximum 50% din salariul de bază minim brut pe ţară - venitul mediu net lunar pe membru de familie realizat în luna iulie a fiecărui an trebuie să fie de maximum 1850 lei (conform Hotărârii nr. 598/2024 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, începând cu data de 1 iulie 2024, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, se stabileşte în bani, fără a include indemnizații, sporuri şi alte adaosuri, la suma de 3.700 lei lunar).

La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie, se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează, inclusiv cele care provin din indemnizaţia de şomaj, creanţe legale, convenţii civile de întreţinere aflate în executare, indemnizaţii cu caracter permanent, alocaţii de stat pentru copii, alocaţii de întreţinere pentru copii încredinţaţi sau daţi în plasament, burse pentru elevi şi studenţi acordate în condiţiile legii, precum şi ajutorul care se acordă soţiilor celor care satisfac serviciul militar obligatoriu.
Dacă familia are în proprietate terenuri, clădiri, spaţii locative sau alte bunuri, mobile sau imobile, la stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare şi arenda, chiriile, alte fructe civile, naturale sau industriale, produse de acestea.

DOCUMENTE DOSAR:
- copie certificat de naștere pentru copiii din familie
- copie carte de identitate părinți/reprezentant legal
- adeverința privind venitul net pentru luna iulie 2024 (daca este șomer sau pensionar, copie  după cupoane pe luna iulie 2024)
- în cazul în care părintele/părinții nu realizează venituri, declarație   pe propria răspundere că nu realizează venituri- se completează la școală
- cupoane privind alocația copiilor/compensații suplimentare pentru luna iulie 2024
- adeverința din care să rezulte ajutorul social primit (dacă este cazul)
- adeverinţe de elev/student cu cuantumul bursei (dacă este cazul) pentru frati/surori care studiază la alte unități școlare, pentru luna iulie 2024.
- dacă familia are în proprietate terenuri, clădiri, spații locative sau alte bunuri mobile sau imobile, se vor lua în considerare la calcularea veniturilor)

PERIOADA DEPUNERE DOSARE: 16-20 septembrie 2024
 
Dosarele se depun la secretariatul școlii după ce au fost verificate de profesorii diriginți și învățători.
 
Atenție! Nu se primesc dosarele incomplete.
Informare
   Vă aducem la cunostință ca Joi, 29.08.2024, ora 09.00, va avea loc distribuirea elevilor în formațiunile de studiu, la clasa pregătitoare, de către Comisia de înscriere și distribuire aleatorie a anterpreșcolarilor / preșcolarilor / elevilor.  Pentru mai multe detalii vă rugăm descărcați documentul.
Informare proiect PNRAS
   Marți, 14. 05. 2024, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Sibiu, s-a semnat de către dl. director și dna contabil, contractul de finanțare din fonduri europene, pentru proiectul cu cod F-PNRAS-2-2023-0420, cu titlul ”REDUCEREA ABANDONULUI ȘCOLAR IN ȘCOALA GIMNAZIALA CRISTIAN, COMUNA CRISTIAN, JUDETUL SIBIU”  finanțat din PNRR.
Valoarea nerambursabilă a Contractului de finanțare este de 1 391 447, 28 LEI.
Perioadă de implementare: 14. 05. 2024 – 13. 05. 2026 (24 luni)
Beneficiarii proiectului vor fi toți elevii ciclului gimnazial.
   Proiectul vizează activități de prevenire a abandonului școlar și îmbunătățirea calității activității didactice la nivelul unității de învățământ și se referă la: activități remediale, de recuperare a pierderilor în învățare, vizite de documentare, excursii, activități extrașcolare, activități artistice și sportive, cercuri, consiliere psihopedagogică, masă rece/sau caldă și sănătoasă, programe de educație parentală, formarea profesională a cadrelor didactice, amenajare de spații pentru desfășurarea activităților didactice, achiziționarea de echipamente.

Ne bucurăm pentru reușită și ne dorim să fie cât mai evidente beneficiile acestui proiect la nivelul școlii și implicit în comuna Cristian.

Înscrieri clasa pregătitoare pentru anul școlar 2024 - 2025
Organizare concurs de angajare - Ianuarie 2024
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRISTIAN, cu sediul în Cristian, str. V, nr. 8, județul Sibiu, e-mail sc.cristian@yahoo.com, tel./fax 0269/579708, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de Îngrijitor la Școala Gimnazială Cristian, 1 normă, pe perioadă nederminată.
Concursul constă în probă scrisă, probă practică și probă interviu care se vor organiza la nivelul instituției, conform calendarului:

- Proba scrisă: data de 25 Ianuarie 2024, ora 9:00
 
- Proba practică: data 26 Ianuarie 2024, ora 9:00
 
- Proba interviu: data 26 Ianuarie 2024, ora 12:00


Rezultatul selecției dosarelor    


CALENDAR
 privind organizarea concursului de ocupare a postului vacant de îngrijitor, 1 normă
 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRISTIAN
Locația: str. V, nr. 8, Cristian, județul Sibiu
Adresa web: https://www.scoalacristiansibiu.ro/
Dosarele se depun la secretariatul Școlii Gimnaziale Cristian

NOTĂ: Se vor prezenta la proba scrisă, candidații ale căror dosare au fost admise. Se vor prezenta la proba practică și apoi la interviu, candidații admiși în urma probei scrise.

.Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor:
- Studii: minim studii gimnaziale;
- Vechime în muncă – nu necesită;
- Abilități de relaționare/comunicare cu întreg personalul unității de învățământ, părinți, elevi, preșcolari;
- Disponibilitate pentru organizarea programului de lucru în funcție de interesul unității de învățământ;
- Abilități pentru munca în echipă;
- Aptă din punct de vedere medical, corespunzător postului de îngrijitor și lucrul cu copiii.

Atribuții specifice postului: conform fișei postului

DOSARUL DE ÎNSCRIERE la concurs va conține, conform art. 35 din H.G. nr. 1336/2022 următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs, adresată conducătorului unității de învățământ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau,  o adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă/meserie (până la 01.01.2011) şi/sau raport per salariat din REVISAL care să ateste vechimea în muncă (după 01.01.2011), în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Bibliografie:
1. Legea sănătății și securității în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare;
– Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat; - Răspunderea disciplinară (ART. 247 – ART. 252);
3. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată – Capitolul II, Secțiunea 1 și Secțiunea 6;
4. Legea nr. 477 / 2004 – privind codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice:
– Cap.II – Norme generale de conduită profesională a personalului contractual, art.7.

Tematica pentru concurs:
- Noțiuni fundamentale de igienă;
- Reguli de efectuare a curățeniei în instituțiile de învățământ;
- Metode de dezinfecție și dezinsecție;
- Securitate și sănătate în muncă și P.S.I.
- Răspunderea disciplinară;
- Instrucțiuni proprii de securitate și sănătate în muncă pentru îngrijitoare curățenie;
- Codul de conduită a personalului contractual.


Note:
  • Dosarele complete se vor depune la sediul Școlii Gimnaziale Cristian, str. V, nr. 8, loc. Cristian, tel./fax 0269/ 579708, în perioada 03.01.2024 – 17. 01. 2024, între orele 8:00-15:00 (zilele 30 noiembrie și 1 decembrie sunt zile nelucrătoare).
  • Actele depuse în dosarul de concurs vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către directorul unității; dosarul de concurs se înregistrează în instituție.
  • Concursul se organizează la sediul Școlii Gimnaziale Cristian, conform calendarului.
  • Proba practică se va desfășura în clădirile unității de învățământ.

Relații suplimentare – la secretariat, sediul școlii, persoană de contact: secretar, Camelia Murgulet,
tel./fax. 0269/579708, e-mail: sc.cristian@yahoo.com.

Organizare concurs de angajare Decembrie 2023
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRISTIAN, cu sediul în Cristian, str. V, nr. 8, județul Sibiu, e-mail sc.cristian@yahoo.com, tel./fax 0269/579708, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de Îngrijitor la Școala Gimnazială Cristian, 1 normă, pe perioadă nederminată.
Concursul constă în probă scrisă, probă practică și probă interviu care se vor organiza la nivelul instituției, conform calendarului:

- Proba scrisă: data de 14 decembrie 2023, ora 9:00
 
- Proba practică: data 15 decembrie 2023, ora 9:00
 
- Proba interviu: data 15 decembrie 2023, ora 12:00
CALENDAR
 privind organizarea concursului de ocupare a postului vacant de îngrijitor, 1 normă
 la ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRISTIAN
Locația: str. V, nr. 8, Cristian, județul Sibiu
Adresa web: https://www.scoalacristiansibiu.ro/
Dosarele se depun la secretariatul Școlii Gimnaziale Cristian

.Condiții specifice pentru ocuparea postului vacant de îngrijitor:
- Studii: minim studii gimnaziale;
- Vechime în muncă – nu necesită;
- Abilități de relaționare/comunicare cu întreg personalul unității de învățământ, părinți, elevi, preșcolari;
- Disponibilitate pentru organizarea programului de lucru în funcție de interesul unității de învățământ;
- Abilități pentru munca în echipă;
- Aptă din punct de vedere medical, corespunzător postului de îngrijitor și lucrul cu copiii.

Atribuții specifice postului: conform fișei postului

DOSARUL DE ÎNSCRIERE la concurs va conține, conform art. 35 din H.G. nr. 1336/2022 următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs, adresată conducătorului unității de învățământ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau,  o adeverinţă eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă/meserie (până la 01.01.2011) şi/sau raport per salariat din REVISAL care să ateste vechimea în muncă (după 01.01.2011), în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Bibliografie:
1. Legea sănătății și securității în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare;
– Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;
2. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat; - Răspunderea disciplinară (ART. 247 – ART. 252);
3. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată – Capitolul II, Secțiunea 1 și Secțiunea 6;
4. Legea nr. 477 / 2004 – privind codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice:
– Cap.II – Norme generale de conduită profesională a personalului contractual, art.7.

Tematica pentru concurs:
- Noțiuni fundamentale de igienă;
- Reguli de efectuare a curățeniei în instituțiile de învățământ;
- Metode de dezinfecție și dezinsecție;
- Securitate și sănătate în muncă și P.S.I.
- Răspunderea disciplinară;
- Instrucțiuni proprii de securitate și sănătate în muncă pentru îngrijitoare curățenie;
- Codul de conduită a personalului contractual.



Note:
  • Dosarele complete se vor depune la sediul Școlii Gimnaziale Cristian, str. V, nr. 8, loc. Cristian, tel./fax 0269/ 579708, în perioada 21.11. 2023 – 06. 12. 2023, între orele 8:00-15:00 (zilele 30 noiembrie și 1 decembrie sunt zile nelucrătoare).
  • Actele depuse în dosarul de concurs vor fi prezentate în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către directorul unității; dosarul de concurs se înregistrează în instituție.
  • Concursul se organizează la sediul Școlii Gimnaziale Cristian, conform calendarului.
  • Proba practică se va desfășura în clădirile unității de învățământ.

Relații suplimentare – la secretariat, sediul școlii, persoană de contact: director, prof. Chiș Ion,
tel./fax. 0269/579708, e-mail: sc.cristian@yahoo.com.

Burse școlare 2023 - 2024
CALENDAR DEPUNERE DOSARE BURSE ȘCOLARE
Perioada:   
11 septembrie – 06 octombrie 2023
Dosarele se depun de părinte/reprezentantul legal al elevului la SECRETARIATUL ȘCOLII
LUNI- JOI
ÎNTRE ORELE: 8.00-15.30
VINERI
ÎNTRE ORELE: 8.00-13.00
Deschiderea anului școlar 2023 - 2024
Înapoi la cuprins